letter

Stilul firmei

Stilul firmei va accelera dezvoltarea companiei şi va înlătura concurenţii din calea dvs. spre succes!

Stilul de firmă al oricărui brand este o parte indispensabilă a imaginii şi o particularitate distinctivă a unei companii de succes, o prezentare vizuală a informaţiei despre produsul ori serviciul ei. Un exemplu ar fi analogia dintre stilul firmei şi chipul unui om.

Fiecare om este individual şi dispune de trăsături caracteristice ce apartin doar lui: culoarea ochilor, coafura, stilul îmbrăcămintei, timbrul vocii, mersul şi multe alte caracteristici. Cu cât mai individuale şi expresive sunt acestea trăsături, cu atât e mai simplu să se evidenţieze din mulţime.

Cum dezvoltăm stilul firmei

Анализировать

Analizăm

auditoriul ţintă şi asociaţiile pe care i le trezesc marfa ori serviciul

Рисовать

Discutăm

împreună cu Beneficiarul dezvoltarea stilului firmei

Разрабатывать

Probăm

şi vizualizăm viitoarea imagine a stilului firmei

Тестировать

Desenăm

stilul unic şi identificabil al companiei

De ce este nevoie de stilul firmei

Elaborarea corectă a logotipului şi a stilului firmei trezeşte asociaţiile şi aşteptările necesare de la companie. Un stil al firmei, dezvoltat cu pricepere, va constitui o pistă reuşită pentru lansarea pe piaţă a oricărei mărfi ori serviciu în condiţii de concurenţă acerbă.

În condiţiile actuale de concurenţă înaltă, Brandbook-ul unic al companiei reprezintă o armă automată, dar se ştie că, omorând un concurent, deveniţi infractor, omorând în masă – ajungeţi erou. Contează proporţiile.

Doriţi să aflaţi mai multe detalii?

Pentru mai multe informații privind costul și condițiile de servicii , puteți lasa solicitare. Managerii noștri vă vor contacta în scurt timp.