letter

«Corporativă identitatea al companiei Demcar»

Logoul şi identitatea corporativă a companiei

10.11.2016

Sarcina

Dezvoltare identitate corporativă a unei companii specializate în vânzarea cu amănuntul şi ridicata a mărfurilor în domeniul aprovizionării cu apă şi agent termic.

Versiunea de bază a logo-ului

Logoul constă din stilul fontului şi simbol. Culorile azurii şi desenul simbolului sugerează lejeritate şi libertate, largheţe şi evoluţie continuă. Astfel simbolul este recunoscut cu uşurinţă şi memorat.

Forme bine conturate şi clare ale simbolului şi logo-ului, pot fi uşor transpuse pe orice material şi arată bine atât în format mare, cât şi mic.

Regulile de utilizare a logoului, elementelor identificatoare, fonturilor şi culorilor sunt expuse în manual.

Secțiune din manualul brandului cu privire la fonturi

Secțiune cu privire la utilizarea inacceptabilă

Executăm primele schiţe, căutăm direcţiile, examinăm versiuni de logouri, care prezintă interes.

În procesul desenării apare ideea de a stiliza litera „D”, astfel vom putea evidenţia logoul şi-l vom face să se distingă dintre numeroasele logouri ale concurenţilor.

Dezvoltăm ideea simbolului şi o trecem prin „vector”, îi mai adăugăm sensuri.

Paralel selectăm un font potrivit, sobru.

După ce ne-am decis asupra fontului, îl probăm la diverse simboluri.

Examinăm versiunile orizontale ale logoului fără simbol.

Hotărând asupra simbolului şi fontului, formulăm prezentarea.

Prezentăm logoul.
Clientul aprobă conceptul 2. Îl definitivăm.
Pregătim prezentarea finală.

Echipă de proiect

Management
  • Olesea Zagaria
Art director
  • Alexandr Rusu
Programare
  • Sorin Gorcenco
Design
  • Alexandr Rusu

Interested the project? Would you like to collaborate?

– Contactati-ne!