letter

Urmăresc obiective diferite

06 Octombrie 2016 ,10:28

Majoritatea studiourilor Web şi Beneficiarii lor au scopuri diferite. Mai mult ca atât, ele sunt contrare. Obiectivele-ţintă ale Beneficiarului sunt comenzile, clienţii şi vânzările.

Iar scopul majorităţii studiourilor web e de a face o lucrare tare, ieşită din comun, frumoasă şi modernă cu un design fain, pentru a vă justifica suma ce le-aţi plătit-o. Cu atât mai mult că ulterior, etalându-şi lucrările cu design expresiv, izbitor, ei pot fi atrage şi mai mulţi clienţi, mărind astfel şi mai mult vânzările lor de servicii.

De aceea, comandând un site unui studio web, care nu ştie să creeze corect, din punct de vedere al marketingului, site-uri, e semn, că nu realizaţi în ce constă esenţa unui site care vinde (vezi Succint despre site-ul care vinde) şi niciodată n-aţi avut un asemenea site, altfel nu aţi fi comis o atare greşeală.  

E lucru ştiut, că, dacă cuiva de mic copil i se spune mereu că acru e dulce, atunci i se va forma o părere diferită de cea generală. Ba mai mult, va crede că această părere este unica corectă!

Anume astfel mulţi „specialişti” îşi impun părerea sa despre un site care vinde antreprenorilor.

Comandând un site fără a şti cu exactitate ce rezultat vă doriţi sau comandând o elaborare ieftină de site, fiţi pregătit pentru dezamăgire: elaboratorul site-ului n-are habar de eficienţa lui. El va avea grijă ca site-ul să fie frumos, distins şi ultramodern, fără a-i atribui principala calitate: cea de a vinde. 

De fapt, modern şi frumos nu întotdeauna înseamnă eficient! Prin urmare, optaţi profesioniştii adevăraţi, capabili să creeze un site care vinde şi stabiliţi clar ce rezultat aţi dori să atingeţi!