letter

Succint despre un site care vinde

22 Iunie 2016 ,15:00

Site-ul care vinde este un site care dezamorsează obiecţiile vizitatorului. El poate fi comparat cu prestaţia unui manager profesionist în sala de expoziţii, care posedă tehnici de a-l determina pe vizitator să facă cumpărături. De fapt, oricine are o afacere, înţelege pe cât de indispensabil este un astfel de manager, dar, cu toate acestea, crede că un site, e suficient să fie, pur şi simplu, frumos şi  bun. De ce, dar, la funcţia de manager vă doriţi nu doar un om bun, ci un bun profesionist în vânzări? Probabil, pentru că pentru a fi un bun profesionist nu e suficient să fii doar un om bun! 

Un site care vinde cu succes chiar din prima pagină trebuie să răspundă, cel puţin la cele patru întrebări importante ale vizitatorului. Dacă, însă, nu i să dă vreun răspuns, probabilitatea că va părăsi site-ul este foarte înaltă. Prin urmare, şi conversia unui asemenea site va fi foarte mică, sau chiar va fi egală cu 0. 

Unde am nimerit? 

Răspunsul la această întrebare trebuie să fie concis şi clar, ca vizitatorul să înţeleagă din prima cu ce vă ocupaţi, fără sloganuri şi fraze sofisticate.

Anunţaţi acest lucru prin cuvinte – cu font mare, obişnuit sau printr-o imagine pe înţelesul lui.

Aici, de altfel, ca şi, practic, oriunde, este importantă sfera de activitate şi posibilitatea de a o prezenta atractiv pe site, precum şi numărul concurenţilor, fantezia directorului artistic, marketologului şi a designerului coordonator al proiectului.  

Ce beneficii mi-ar putea oferi?

E necesar să demonstrăm că are rost să mai zăbovească aici, deoarece i se va oferi 100% garanţie, livrare gratuită, adică ceea ce numim noi ofertă comercială unică (OCU).

Dacă respectăm rigorile ei, atunci vizitatorul va fi dispus să studieze Preţurile şi Condiţiile dvs., iar asta înseamnă că va mai rămâne pe site, pentru a-l studia mai în de aproape. 

Pot avea încredere în ei?

E necesar să-i oferim argumente concludente despre companie şi despre marfa ori serviciile oferite. Trebuie să fie prezentate rezultatele succesului dvs. (în cifre, nu descrise în cuvinte), acte oficiale scanate, pozele oficiului şi angajaţilor, comentariile clienţilor dvs., fotografiile procesului de lucru etc. 

Ce trebuie să fac ca să obţin ce mi-am ales? 

Clientul s-a decis! Ne rămâne doar să-l conducem pe traseul pregătit din timp: dacă e să adauge marfa în coş, să se înregistreze, să ne sune, să completeze cererea, apoi s-o facă intuitiv, rapid şi uşor. 

 

Succese! Cu respect directorul artistic al companiei UNIWEB.