letter

Se merită oare crearea site-urilor pe CMS gratuite?

07 Iulie 2016 ,14:58

Se merită! Pentru că acestea sunt create mult mai rapid şi mai ieftin!

Este un lucru extrem de important, deoarece ceea ce contează este costul mic al lucrărilor, dar nu şi creşterea vînzărilor şi sporirea gradului de recunoaştere a mărcii.

Sunteţi de acord? Atunci, puteţi comanda cel mai ieftin site!

Deci, Dumneavoastră nu sunteţi încă gata să dispuneţi de un produs profesional, de succes şi nu înţelegeţi valoarea reală a unui site de vânzări (a se vedea pagina anti-criză).

Este firească dorinţa de a obţine cît mai multe beneficii cu investiţii minime. De multe ori puteţi găsi anunţuri de genul "creez site-uri rapid şi ieftin", publicate de diverse companii, freelanceri, studenţi, elevi şi aşa mai departe. Un web studio profesional,în nici un caz nu va dori să concureze cu sectorul dat, nu acesta este clientul lor. E ca şi reparaţia unei cutii de viteză automate complicate într-o simplă staţie de auto service, dar nu într-un centru specializat.

Este o utopie să impuneţi clientului un site eficient de vînzări, cu un design unic, sau alte modalităţi de dezvoltare a activităţii acestuia, dacă clientul încă face muncă manuală şi crede că dacă comandă un site pe o platformă CMS gratuită, el va primi un instrument de vânzări. Da, va primi, dar acesta va fi ca o „bîtă” din epoca antică.

 

pervobitnijAvarul plăteşte sau nu dublu ?

Comandaţi un site a cărui valoare este de 150 dolari SUA şi povestiţi tuturor cît de avantajos şi rapid poţi să apari în Internet şi să devii un antreprenor de succes, blogger, etc. – tocmai de asta aveți nevoie pentru a fi complet fericit?

Desigur, atunci când vedeţi un preţ atît de ridicol pentru crearea site-ului, înţelegeţi că dezvoltatorul este pur şi simplu o persoană altruistă şi miloasă, dispusă să lucreze numai pentru a se întreține, în efortul de a vă spori bunăstarea!

Și, în momentul în care sunteţi gata să ridicați receptorul şi să formați numărul unui astfel de dezvoltator, amintiţi-vă expresia populară despre faptul că orice lucru își are prețul său, şi că avarul plăteşte cel puţin de două ori. Iar dacă v-a mai venit și altceva în minte - excelent! Înseamnă că nu este totul pierdut.

Rareori decizia de a cumpăra "ieftin şi bun" este una justificată. Acest lucru este, în special, valabil pentru domeniul IT, cu precădere în ceea ce ține de, crearea şi promovarea site-urilor. Succesul poate fi atins prin diferite mijloace, și depinde doar de dumneavoastră pe care să-l alegeţi:

 sau 

 

Haideţi să analizăm capcanele ascunse în care riscați să picați atunci când cumpărați un site ieftin:

1. Design şablon

Este absolut absurd să contezi pe faptul că vei obține un design perfect, de o calitate înaltă și cu schițarea tuturor detaliilor necesare cu cheltuieli minime.

”De multă vreme am această axiomă că lucrurile mici sunt de departe cele mai importante”

Arthur Conan Doyle

În acest caz, totul se reduce la faptul că proiectantul va încerca să elaboreze, cât mai repede posibil, mai multe opţiuni, din care dvs. va trebui s-o alegeți pe cea care vă convine..

Cel mai probabil, veţi deveni fericitul posesor al unui site tipic. Nu disperaţi, nu veţi fi unicul, sunt milioane de astfel de site-uri în Internet. Adevărul este că aceste situ-ri nu prezintă interes nici pentru motoarele de căutare, nici pentru utilizatori, şi nici chiar pentru posesorii acestora..

Cel mai probabil, conversia unui astfel de site va tinde spre zero.

Şi da, îi voi dezamăgi pe cei nerăbdători: pentru dezvoltarea prototipului unui site care într-adevăr să fie orientat spre vânzare, poate fi nevoie de o lună sau chiar două. Dar, acest site va asigura un număr de zece ori mai mare de clienţi decât site-ul competitorilor.

2. Suport tehnic

Dezvoltatorul site-ului trebuie să fie în măsură să ofere Clientului suport tehnic competent şi profesional.

Însă, acest lucru este dificil dacă nu ai nici o idee despre componentele interne ale şablonului, care a fost creat de un alt dezvoltator.

Un site pe o platformă CMS gratuită sau ieftină este un produs software, testat de toţi hackerii, pur şi simplu pentru că există o mulţime de îndrumare pentru spargerea site-urilor, pe cînd la un site unic nu se ajunge atît de uşor!

3. CMS sau panoul de administrare

De regulă, la comandarea site-urilor ieftine se foloseşte o varietate de platforme CMS, scrise în Joomla şi WordPress, ceea ce nu este atît de rău, deoarece există o mulţime de funcţii diferite şi o interfaţă clară. Dumneavoastră accesați panoul de administrare, şi acolo, la alegere, vi se oferă o listă de funcţii extinse, doar că dumneavoastră nu aveţi nevoie de această funcţionalitate!

Este ca şi cum automobilul ar fi fost dotat cu un panou de bord al unei aeronave. Cauza este faptul că şablonul nu se creează pentru un anumit proiect, ci pentru proiecte din diferite domenii, iar dumneavoastră sunteţi nevoit să căutaţi cele 10 funcţii de care aveţi nevoie între o sută sau mai multe setări inutile şi confuze. Un panou de control unic elaborat în special pentru dumneavoastră se va deosebi prin faptul că:

  • va fi proiectat pentru un anumit site, respectiv, va fi mai optimizat şi va conține funcţiile necesare pentru sarcinile specifice ale site-ului
  • va fi simplu de utilizat – va putea fi configurat prin câteva clicuri
  • nu va utiliza baze de date terţe şi nu va pretențioasă față de hosting
  • nu va necesita  multe resurse, va fi suficient tariful optim de hosting, prin urmare economisind resurse financiare ale Clientului
  • va vi optimizat pentru promovarea SEO a site-ului dvs. - motoarele de căutare vor îndrăgi site-ul dvs.: indexare rapidă, poziţii de frunte
  • va fi constituit din fişiere unice, ceea ce înseamnă că va fi mai bine protejat decât sistemele publice CMS
  • Şi multe altele.

4. Promovarea site-urilor ieftine.

 - Astfel arată un specialist în promovarea site-urilor care plînge cu lacrimi de crocodil, fiind obligat să "bage în Internet un site stîlcit care nu se poate încadra", un businessman care plânge din cauza lipsei de clienţi şi soţia acestuia, care plânge din caza banilor investiți fără sens.

Care dintre posesorii de site-uri nu ar vrea să fie în TOP?
Dar, un site ieftin, elaborat conform unui şablon, nu are un cod unic de software,  motoarele de căutare văd acest lucru şi plasează astfel de site-uri la capătul listei. Astfel de site-uri nu vor înregistra niciodată un trafic mare, chiar pot deveni obiectul procesului de filtrare, ceea ce va semnala motoarelor de căutare să le ignore.
Ca rezultat, traficul este zero, şi site-ul poate ajunge chiar în lista neagră.

Vă cheltuiţi banii pentru promovarea site-ului şi pentru publicitate în Internet, dar ați putea beneficia într-o măsură mai mare din aceste investiţii. Trebuie doar să dezvoltaţi un site cu grad înalt de conversie, ceea ce va duce la creşterea vânzărilor. Atragerea de noi clienţi pe un site cu grad scăzut de conversie este asemeni încercării de obliga o persoană foarte grasă să se aventureze într-un sprint alături de un atlet profesionist sau de a încerca să umpleți o strecurătoare! Mai întîi este necesar să se creeze condiţiile necesare pentru conversia eficientă, după care să se pună în aplicare un sistem eficient de vânzări, şi numai după aceasta să fie mărit traficul pe site, însă multe persoane procedează invers.

 

Concluzie

Crearea site-ului în baza unui șablon este posibilă și chiar necesară, dacă doriţi să vă creaţi propriul blog, sau să vă antrenaţi în crearea de site-uri.

În cazul în care planificaţi un important proiect comercial, încercați să evitați crearea site-ului în bază de șablon. Selectaţi o platformă CMS specializată pentru tipul site-ului dvs. (există platforme excelente, contra cost, pentru magazine on-line) sau o platformă CMS cu autoscriere, care poate fi personalizată de programatori și adaptată proiectului dumneavoastră, ținînd cont de toate particularitățile.