letter

Rezervaţi-vă timp pentru lucruri importante!

07 Iulie 2016 ,14:37

Dacă vă veţi adresa la un web-studio cu rugămintea: „Faceţi-mi un site bun” şi vi se va răspunde: „E un proces complicat, nu e chiar atât de simplu, asta va dura, cel puţin, 3 luni şi va costa 1500 euro”, e mai mult ca sigur, că, drept rezultat, veţi primi un site obişnuit cu design frumos».

Dar dacă veţi găsi un pic mai mult timp pentru a vă informa despre subtilităţile unui site care vinde şi veţi aduce, chiar desenată cu creionul, schema-bloc şi ideile de bază, atunci veţi putea conveni termene concrete, veţi şti, ce veţi obţine în final şi, desigur, veţi negocia preţul ce corespunde solicitărilor dvs.

Drept că pe viitor veţi hotărî că ar fi mai craţional să dezvoltaţi propriul site de sine stătător, angajând un programator, care va fi, în acelaşi timp şi designer! 

Şi nu contează că nu cunoaşteţi toate subtilităţile site-ului care vinde şi nu aveţi experienţa creării unor astfel de produse importante. Probabil, v-aţi format părerea că elaborarea ideii unui mijloc de vânzări atât de important ca site-ul care vinde nu poate fi încredinţată nimănui – ea trebuie să aparţină zonei dvs. de răspundere, iar materializarea ideii ar putea fi delegată specialiştilor. E adevărat, dar, reţineţi: dacă, venind la specialişti cu schiţele şi ideile proprii, aceştia, fără obiecţii şi recomandări, vor accepta orice le-aţi propune şi vă vor promite cu un zâmbet generos: „OK, facem tot cum doriţi”, atunci e mai bine să nu bateţi palma! (Vezi Face oare că creezi site-uri la CMS gratuite).

Adevăraţii specialişti, care-şi preţuiesc reputaţia şi vor să fie recomandaţi de clienţii lor altor persoane, niciodată nu se vor lăsa conduşi de cineva, chiar dacă clientul insistă să i se îndeplinească dorinţele întocmai. Dacă conceptul lui nu va funcţiona şi nu va aduce vânzări, atunci vor încerca să-i explice, cum trebuie să fie un site care vinde şi, cu riscul de a pierde un profit imediat, vor hotărî că e mai bine să renunţe, decât să creeze încă un site obişnuit.

Concluzie

Adunaţi toate gândurile, ideile, doleanţele într-un proiect sumar şi căutaţi un giuvaiergiu capabil să creeze imaginea potrivită a site-ului care vinde.

 

Cu respect,Marketologul Ştefan.