letter

Priorităţile Beneficiarului în căutarea clientului

07 Iulie 2016 ,14:49

Adesea antreprenorii nu-şi stabilesc corect priorităţile în căutarea modalităţilor de a vinde eficient ori au convingerea eronată că ştiu unde să pescuiască bancuri de clienţi. E necesar ca priorităţile să fie determinate corect, iar abordarea pieţei să fie una modernă. De regulă, însă, site-ul e plasat nemeritat în coada listei de priorităţi. Companiei niciodată nu-i ajunge timp şi bani pentru a investi în propriul site!

Dar e o poziţie greşită, dvs. doar nu neglijaţi nişte lucruri elementare: a vă spăla pe faţă dimineaţa, a îmbrăca o haină curată, a comanda apă şi a face ordine în oficiu, a plăti facturile etc., adică faceţi tot pentru a fi perceput pozitiv de client. De ce, dar, site-ul care ar putea aduce un venit suplimentar companiei se află pe ultima poziţie din lista priorităţilor? Şi acest fapt îl consideraţi în firea lucrurilor! 

Antreprenorii, aflând despre pretinse noi tehnici de marketing, încearcă să adauge pe site nişte şpiţuri şi bagatele, angajând programatori, dar făcând acest lucru fără sistem, indistinct sau, dimpotrivă, strident, neînţelegând, de fapt, care e secretul sporirii vânzărilor prin intermediul site-ului. Şi prin aceste acţiuni necoordonate plasează elaborarea unui site  calitativ care vinde în coada priorităţilor.

Dar a-şi focaliza eforturile pentru a pune elaborarea unui site calitativ în capul priorităţilor pe parcursul a două săptămâni (vezi Rezervaţi-vă timp pentru lucruri importante!) ca mai apoi să beneficieze de rezultate şi să-i poarte de grijă ca unei surse de profit, antreprenorii noştri nu-şi dau osteneala!

Mi-e milă de ei şi vă îndemn să ne exprimăm regretele şi compasiunea printr-un minut de reculegere/tăcere pe site-urile lor!

Cu regret şi speranţă în mai bine.

 

Autorul — Zagaria Olesea, managerul companiei UNIWEB.