letter

Paginile de destinație sau paginile ţintă

08 Iulie 2016 ,06:12

Dvs. irosiţi banii în promovarea site-ului şi publicitatea lui pe Internet, însă există posibilitatea de a avea un alt randament al acestor investiţii. E necesar să mărim conversia site-ului dvs., ca, având acelaşi trafic de vizitatori, să aveţi mai multe vânzări.

A atrage clienţii pe un site cu o conversie mică e la fel cum ai încerca să umpli o strecurătoare. E necesar să fie create condiţii pentru o conversie eficientă, apoi să fie un introdus un sistem eficient de vânzări şi doar în final să fie mărit traficul pe site, unii, însă, procedează viceversa.  Din păcate, mulţi dintre noi se autotratează fără a cunoaşte subtilităţile acestei direcţii importante pentru vânzări, fiind nevoiţi să adreseze, în cele din urmă, la specialişti.

Pentru a spori considerabil conversia site-ului, trebuie să-l ajutăm pe vizitator să parcurgă treptele luării deciziei, e de dorit, în cadrul unei singure pagini (vezi Succint despre site-ul care vinde). Un site obişnuit nu-ţi poate aduce o conversie bună sau, dacă e s-o spunem pe şleau, deloc nu poate face asta.

Pentru o conversie înaltă din publicitatea site-ului pe internet sunt necesare pagini de destinaţie sau pagini ţintă (Vezi Pagina anticriză). Fiecare element al paginii este chibzuit astfel încât să capteze atenţia vizitatorului şi să-l convingă să întreprindă acţiuni concrete.

Puţini dintre proprietarii unei afaceri cunosc proprietăţile magice ale acestor pagini. Dvs. scrieţi textul, faceţi titlurile şi designul produsului sau serviciului oferit şi urmăriţi cum vizitatorii se transformă în cumpărători, iar, dacă e cazul, în funcţie de statistică, faceţi mici corecţii în pagină. 

Paginile de destinaţie se subîmpart în două tipuri: generatoare de clienţi potenţiali sau fă click mai departe. Primul tip sugerează acţiuni concrete: cumpără, înregistrează-te, abonează-te la  newsletter, postează un comentariu etc. Al doilea tip predispune vizitatorul spre acţiuni ulterioare.

Şi, în fine, presupun că sunteţi la curent: site-ul, oricare ar fi efortul depus, trebuie să placă nu numai gazdei-antreprenorului-proprietarului lui, dar şi celor doi suverani: vizitatorul şi întreaga Reţea – Google şi Yandex.

 

Cu respect, managerul Olesea. Pe curând!