letter

Ce este un site rău?

06 Octombrie 2016 ,10:23

Un site slab poate fi recunoscut după următoarele: când un vizitator caută în internet un produs sau un serviciu, oferit de dvs., site-ul dvs. nu e afişat pe prima pagină. Sau, chiar dacă vizitatorul nimereşte pe el, părăseşte imediat pagina. 

Această stare de lucruri regretabilă mai e agravată şi de faptul că motorul de căutare ia aminte că vizitatorii fug de pe site-ul dvs. şi-l ascunde undeva departe, în labirinturile internetului.

Şarik şi Matroskin, personajele filmului cu desene animate „Prostokvaşino”, sunt absolut diferiţi şi, prin urmare, au preferinţe diferite: unuia îi place să bea lapte şi să prindă şoareci, altuia – cu totul altceva, unu-i câine şi altul e motan ş.a.m.d. Şi trăiesc ei după algoritmul şi instinctele prescrise de natură. Exact la fel, în privinţa site-urilor care vând şi a promovării lor pe Internet, preferinţele motoarelor de căutare şi ale posesorilor de site-uri diferă!

Şi atunci cum să intri în graţiile inabordabilului şi capriciosului Google, care, asemeni unui carnivor robotizat, tace şi face?
Nimic mai simplu, trebuie să te conformi celor câteva sute de reguli, mai mult sau mai puţin relevante, de creare a site-urilor care vând. 

E posibil oare cu propriile forţe să ajungi în topul afişărilor şi să-ţi dobândeşti clientela necesară? E posibil, dar specialiştii o fac mai rapid şi mai rezultativ. Fiecare trebuie să se ocupe de lucrul pe care-l cunoaşte mai bine, pentru că doar un specialist în domeniu ştie pe cât e de complicat să faci un produs cu adevărat interesant, ţinând cont de toate nuanţele şi subtilităţi lui.  

De ce dar, comandând specialiştilor un site care vinde destul de costisitor, în realitate, faceţi economie de bani?
E pentru că site-ul creat de specialişti, care-şi propun ca scop mărirea vânzărilor prin intermediul site-ului (vezi Urmăresc scopuri diferite), va reuşi mai uşor şi mai rapid să devanseze concurenţii.
Într-un răstimp scurt el vă va recupera investiţiile şi vă va aduce în lumea vânzărilor solide.
Traficul va consta doar din clienţi ţintă şi rezultatul îl veţi obţine maximum peste 2-3 luni, dar nu peste 6 luni!

Vi se cere numai să formulaţi corect pentru specialişti, ce rezultat doriţi să obţineţi în final. Un sfat extrem de important: nu vă impuneţi propria viziune asupra designului, structurii site-ului şi a altor momente importante, pe care trebuie să le chibzuiască şi să le elaboreze specialiştii antrenaţi în proiect.  

 

Baftă!