letter

Blogul

06 Octombrie 2016, 10:28

Urmăresc obiective diferite

Majoritatea studiourilor Web şi Beneficiarii lor au scopuri diferite. Mai mult ca atât, ele sunt contrare. Obiectivele-ţintă ale Beneficiarului sunt comenzile, clienţii şi vânzările. Iar scopul majorităţii studiourilor web e de a face o luc...

06 Octombrie 2016, 10:23

Ce este un site rău?

Un site slab poate fi recunoscut după următoarele: când un vizitator caută în internet un produs sau un serviciu, oferit de dvs., site-ul dvs. nu e afişat pe prima pagină. Sau, chiar dacă vizitatorul nimereşte pe el, părăseşte imediat pagina.&...

08 Iulie 2016, 06:12

Paginile de destinație sau paginile ţintă

Dvs. irosiţi banii în promovarea site-ului şi publicitatea lui pe Internet, însă există posibilitatea de a avea un alt randament al acestor investiţii. E necesar să mărim conversia site-ului dvs., ca, având acelaşi trafic de vizitatori,...

07 Iulie 2016, 14:58

Se merită oare crearea site-urilor pe CMS gratuite?

Se merită! Pentru că acestea sunt create mult mai rapid şi mai ieftin! Este un lucru extrem de important, deoarece ceea ce contează este costul mic al lucrărilor, dar nu şi creşterea vînzărilor şi sporirea gradului de recunoaştere a mărcii. Su...

07 Iulie 2016, 14:49

Priorităţile Beneficiarului în căutarea clientului

Adesea antreprenorii nu-şi stabilesc corect priorităţile în căutarea modalităţilor de a vinde eficient ori au convingerea eronată că ştiu unde să pescuiască bancuri de clienţi. E necesar ca priorităţile să fie determinate corect, iar abordarea pieţe...

07 Iulie 2016, 14:37

Rezervaţi-vă timp pentru lucruri importante!

Dacă vă veţi adresa la un web-studio cu rugămintea: „Faceţi-mi un site bun” şi vi se va răspunde: „E un proces complicat, nu e chiar atât de simplu, asta va dura, cel puţin, 3 luni şi va costa 1500 euro”, e mai mult ca sigur,...

22 Iunie 2016, 15:00

Succint despre un site care vinde

Site-ul care vinde este un site care dezamorsează obiecţiile vizitatorului. El poate fi comparat cu prestaţia unui manager profesionist în sala de expoziţii, care posedă tehnici de a-l determina pe vizitator să facă cumpărături. De fapt, oricine are...